13/09/14

L'inassolible

"Vivimos xuntos durante case vinte e sete anos 
e houbo bos e malos tempos. Os bos non son 
dignos de mención, xa que deixan un bo recordo; 
así como a respecto dos malos, só quero dicir que
son consciente de que moitas veces eran culpa miña. 

Recoñezo as miñas "neuroses", 
e por iso che pido que me perdoes; 
quizais os meus ciúmes, 
o meu desexo por que tiveras o mellor, 
a procura absurda da perfección á que
lle dediquei toda a miña vida (vaia erro)
fixeron que che pedise demasiado. 
Isto, obviamente, 
levounos á tensión que moitas veces 
era innecesaria e absurda." 

Texto do meu pai, Manel Guaus, tirado dunha carta que me escribiu cando marchei da casa no ano 1998, titulado "Pensamentos dun pai de 50 anos de idade". Fotos do álbum de fotos dos meus pais.

Fotos e texto: Roger Guaus.

















Sem comentários:

Enviar um comentário