20/01/15

CIUTAT MORTA

"Hi ha molts jutges que pensen que apliquen la llei de forma neutral. És el que s'anomena positivisme. I això és una fantasia, una fal·làcia absoluta. Els jutges apliquen la llei en base a la seva ideologia, ja sigui d'esquerra o de dretes. Però aquesta suposada neutralitat de la policia, dels jutges, és falsa. 

I el problema és que avui en dia, el cos funcionarial de jutges és bàsicament conservador ancorat en el passat. Molts vénen del règim franquista. De fet, la transició no ha estat modèlica en cap aspecte, però en el poder judicial ni tan sols ha succeït."

Jaume Asens, Comission de defensa del Colegio de Abogados de Barcelona.














Solo una cosa más,
mi corte de pelo,
el más famoso de la ciudad, 
y me parece increíble pero
me acusaron de homicidio y
de atentado a la autoridad
por los pelos. Y que yo sepa,
el hábito no hace al monje, 
pero en fin, 
el refranero es una mierda.

Abuso de poder, 
agresiones físicas y mentales, 
mentiras, detenciones ilegales, 
malos tratos, Estado Policial, 
me parece increíble que 
pueda formar parte de
esta broma asesina
porque mi aspecto, 
en este planeta, 
no es normal.

Patricia Heras, poeta morta.


Sem comentários:

Enviar um comentário